piątek, 13 kwietnia 2012

space design

W końcu zmyłam zdobienie świąteczne i zrobiłam coś, co chodziło za mną od dawna. Już od dwóch miesięcy chciałam zrobić kosmiczne zdobienie. Jest to motyw, który w ciągu ostatnich miesięcy stał się bardzo modny. Zrobiłam takie paznokcie pierwszy raz i średnio jestem zadowolona z efektu. Sam czarno-fioletowy kolor jest ładny, ale niepotrzebnie zrobiłam tak duże gwiazdy. Trochę zepsuło to zdobienie. Jak to się mówi - nie od razu Rzym zbudowano. Mam nauczkę na następny raz.
A jak zrobić zdobienie? Trzeba pomalować paznokcie na ciemny, najlepiej czarny kolor. Potem gąbką do makijażu nakładać dowolne kolory, w moim przypadku były to fiolet i czerwień, ponieważ najbardziej przypominają motyw kosmosu. Można też użyć niebieski czy pomarańczowy lakier. Następnie, robimy białym lakierem małe punkciki imitujące gwiazdy (ale nie takie duże jak moje). Na koniec malujemy całość lakierem z dużą ilością brokatu, aby wszystko pięknie się błyszczało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz